We zullen doorgaan - Reisverslag uit Singapore, Singapore van Wim, Ria, Sophie, Heijnis, de Boer, Essenberg - WaarBenJij.nu We zullen doorgaan - Reisverslag uit Singapore, Singapore van Wim, Ria, Sophie, Heijnis, de Boer, Essenberg - WaarBenJij.nu

We zullen doorgaan

Door: Ria

Blijf op de hoogte en volg Wim, Ria, Sophie,

09 Maart 2016 | Singapore, Singapore

Hallotje ,

Het is nu dinsdag 8 maart , Sophie en ik zitten op het achterdek , Wim slaapt nog , wat kan die vent slapen ! Vandaag de laatste van drie dagen op zee . We gaan nu naar Sri Lanka , naar de hoofdstad Colombo . Maar ik wil nog even op een paar dingen terug
komen , mijn stukje over Komodo is niet meer terug gevonden , dus nog even daarop erug komend , we zijn niet op het eiland geweest want die beesten zouden alleen maar slapen en dat klopte dus ook volgens ooggetuige .
Ik vertelde ook dat er iets met het water hier is , als je je kleren wast zijn ze zo maar twee maten gekrompen en je voeten groeien twee maten , heel raar !
Wim en Sophie zijn weer genezen , alleen ik loop nog te klooien , ben gisteren weer naar de dokter geweest , af en toe denk ik dat ik erin blijf , wat een oen is dat , hij wilde me weer de zelfde medicijnen geven die ik had , maar
die hielpen voor geen meter , dus ik zeg die wil ik niet meer , hij zegt wat wil je dan ?
Ik zeg ik wil ook die pretnison oké zegt ie ! Welke oen van een dokter laat zich door een patiënt vertellen welke.medicijnen hij moet geven ! Hij krijgt even goed zijn $ 95 ,00 wel . Maar ik ben dat hoesten zo zat en voel me zo moe , dat ik alles doe om beter te worden . Het heeft een voordeel , had ook geen eetlust en nog steeds niet dus ik pas weer in alles !!
Oh ja ik zal jullie even vertellen over ons vertier hier , misschien sugesties voor verjaardag partijtjes , ze raken gegarandeerd geen tel . meer aan .
Na het diner gaan we om 20.00 uur naar het theater , daarna kijken waar de happy hour is , meestal gaan we naar Buddy , dat zijn twee bud's tegen elkaar geplakt en die speelt piano . De ene avond is het raad een song , daar zijn ze fanatiek in , de meeste kennen wij niet , dus als we er een weten laten we dat luidruchtig horen , niet goed dan hoor je Ssssssssssstttttttt, .op een andere avond is er Sing a Long nou dan zijn we van de partij
Je krijgt een boek met allemaal Evergreens en gouwe ouwe en dan zingen we uit volle borst mee .
Daarna is het wel tijd om af te taaien en gaan we aan de nacht routine , ik heb het al geschoten , als Sophie al haar juwelen afdoet schiet ik de badkamer in , Wim heeft vaak minder geluk , dan gaat ie eerst de schilderijen nog eens bekijken en begint steeds meer te mopperen , uiteindelijk kijkt Sophie als een schuw poppetje om de hoek. van de douche deur of het veilig is en duikt haar hoek in , tegen de tijd dat Wim klaar is heb ik er al een paar uur slaap opzitten . Wel dit is het weer voor vandaag .
Dikke tuut allemaal .

Groeten Ria

Groeten Ria

• 09 Maart 2016 - 20:31

Jenny:

hallo daar .... heerlijk jullie verhalen te lezen .... was ik er maar bij ... jullie vermaken je wel zo te merken .. gezellig ... knufffff jenny .

• 10 Maart 2016 - 08:37

Aat:

Dat hoesten en proesten komt mij bekend voor! daar kreeg ik 4 jaar geleden in Florida de schuld van maar ik ben er nu helemaal niet bij! maar het zal wel weer aan de airco liggen denk ik.
    Groetjes uit Meppel.