We zullen doorgaan - Reisverslag uit Singapore, Singapore van Wim, Ria, Sophie, Heijnis, de Boer, Essenberg - WaarBenJij.nu We zullen doorgaan - Reisverslag uit Singapore, Singapore van Wim, Ria, Sophie, Heijnis, de Boer, Essenberg - WaarBenJij.nu

We zullen doorgaan

Door: Ria

Blijf op de hoogte en volg Wim, Ria, Sophie,

09 Maart 2016 | Singapore, Singapore

Hallotje ,

Het is nu dinsdag 8 maart , Sophie en ik zitten op het achterdek , Wim slaapt nog , wat kan die vent slapen ! Vandaag de laatste van drie dagen op zee . We gaan nu naar Sri Lanka , naar de hoofdstad Colombo . Maar ik wil nog even op een paar dingen terug
komen , mijn stukje over Komodo is niet meer terug gevonden , dus nog even daarop erug komend , we zijn niet op het eiland geweest want die beesten zouden alleen maar slapen en dat klopte dus ook volgens ooggetuige .
Ik vertelde ook dat er iets met het water hier is , als je je kleren wast zijn ze zo maar twee maten gekrompen en je voeten groeien twee maten , heel raar !
Wim en Sophie zijn weer genezen , alleen ik loop nog te klooien , ben gisteren weer naar de dokter geweest , af en toe denk ik dat ik erin blijf , wat een oen is dat , hij wilde me weer de zelfde medicijnen geven die ik had , maar
die hielpen voor geen meter , dus ik zeg die wil ik niet meer , hij zegt wat wil je dan ?
Ik zeg ik wil ook die pretnison oké zegt ie ! Welke oen van een dokter laat zich door een patiënt vertellen welke.medicijnen hij moet geven ! Hij krijgt even goed zijn $ 95 ,00 wel . Maar ik ben dat hoesten zo zat en voel me zo moe , dat ik alles doe om beter te worden . Het heeft een voordeel , had ook geen eetlust en nog steeds niet dus ik pas weer in alles !!
Oh ja ik zal jullie even vertellen over ons vertier hier , misschien sugesties voor verjaardag partijtjes , ze raken gegarandeerd geen tel . meer aan .
Na het diner gaan we om 20.00 uur naar het theater , daarna kijken waar de happy hour is , meestal gaan we naar Buddy , dat zijn twee bud's tegen elkaar geplakt en die speelt piano . De ene avond is het raad een song , daar zijn ze fanatiek in , de meeste kennen wij niet , dus als we er een weten laten we dat luidruchtig horen , niet goed dan hoor je Ssssssssssstttttttt, .op een andere avond is er Sing a Long nou dan zijn we van de partij
Je krijgt een boek met allemaal Evergreens en gouwe ouwe en dan zingen we uit volle borst mee .
Daarna is het wel tijd om af te taaien en gaan we aan de nacht routine , ik heb het al geschoten , als Sophie al haar juwelen afdoet schiet ik de badkamer in , Wim heeft vaak minder geluk , dan gaat ie eerst de schilderijen nog eens bekijken en begint steeds meer te mopperen , uiteindelijk kijkt Sophie als een schuw poppetje om de hoek. van de douche deur of het veilig is en duikt haar hoek in , tegen de tijd dat Wim klaar is heb ik er al een paar uur slaap opzitten . Wel dit is het weer voor vandaag .
Dikke tuut allemaal .



Groeten Ria



Groeten Ria

  • 09 Maart 2016 - 20:31

    Jenny:

    hallo daar .... heerlijk jullie verhalen te lezen .... was ik er maar bij ... jullie vermaken je wel zo te merken .. gezellig ... knufffff jenny .

  • 10 Maart 2016 - 08:37

    Aat:

    Dat hoesten en proesten komt mij bekend voor! daar kreeg ik 4 jaar geleden in Florida de schuld van maar ik ben er nu helemaal niet bij! maar het zal wel weer aan de airco liggen denk ik.
    Groetjes uit Meppel.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Singapore, Singapore

Wim, Ria, Sophie,

Broer, Zus, Schoonzus.

Actief sinds 28 April 2014
Verslag gelezen: 104
Totaal aantal bezoekers 10547

Voorgaande reizen:

15 Februari 2016 - 07 April 2016

Grande Voyage

30 Augustus 2014 - 13 September 2014

Luxe zeecruise !!

Landen bezocht: