Ceylon - Reisverslag uit Colombo, Sri Lanka van Wim, Ria, Sophie, Heijnis, de Boer, Essenberg - WaarBenJij.nu Ceylon - Reisverslag uit Colombo, Sri Lanka van Wim, Ria, Sophie, Heijnis, de Boer, Essenberg - WaarBenJij.nu

Ceylon

Door: Sophie

Blijf op de hoogte en volg Wim, Ria, Sophie,

09 Maart 2016 | Sri Lanka, Colombo

Sri Lanka

Vandaag vroeg op pad. We zagen het strand al vanaf de boot. Dus wij lopen richting strand. We moesten de taxichauffeurs en tuktuk bestuurders van ons afslaan. Als echte Nederlanders wilden we niet betalen voor dat kleine stukje. Helaas er stond een groot hek om het strand. Ze waren met groot materieel bezig. Dan maar lopen naar een hotel voor een taxi. Dit was volgens mij natuurlijk ook gelijk het meest chique hotel van Ceylon. Eerst maar even koffie. Daarna met een chique hotel taxi een half uurtje rijden naar " Hotel Road". Een straat langs het witte strand van de Indische oceaan met chique hotels. Wij stapten uit en werden geholpen door een portier in wit pak met een witte koloniale helm op. Onderweg zagen we mooie winkels, schone straten, geen armoede en een miljoen tuktuks.
Hier op het strand is het zalig. Wij worden alleen af en toe gestoord door een klein eekhoorntje. Maar hier kunnen we weer even bij komen van alle vermoeienis aan boord. De dagen op zee gaan best snel voorbij. We kunnen niet eens het hele programma aan boord volgen. Er zijn lezingen over de landen die we aan doen, cursussen over Windows 10, sieraden maken, bridge lessen, aquarel lessen, modeshows, footprint analyses, acupunctuur lezingen etc. En dan is het al gauw 16.00 uur voor onze eerste happy hour.

Groetjes Sophie

• 09 Maart 2016 - 14:14

Sylvia:

wat is er veel te doen op de boot zeg!!!
    ik denk dat ik daar maar als pedicure ga werken,want die voeten worden een paar
    maten groter,dus de nagels ook!!
    daarnaast kan ik workshops geven, goh lijkt mij wel wat,ha,ha
    fijn dat twee van de drie weer opgeknapt zijn, kom op tantetje
    wat schattig,een eekhoorntje op strand,nou straks weer borrelen,eten, feesten wat hebben jullie het druk he,tuute me tuut..
    he pap,laat je niet onder de plak zitten he,,met die badkamer,zeg gewoon dat je buikloop heb,
    dan blijven de dames wel weg,ha ha
    nou ik ga morgen even onder het mes,hopen dat ze goed snijden ,anders heb ik straks wel een hele grote mond he,
    heeeel veeel plezier,relax dikke kus sylvia