Egypte - Reisverslag uit Suez, Egypte van Wim, Ria, Sophie, Heijnis, de Boer, Essenberg - WaarBenJij.nu Egypte - Reisverslag uit Suez, Egypte van Wim, Ria, Sophie, Heijnis, de Boer, Essenberg - WaarBenJij.nu

Egypte

Door: Ria

Blijf op de hoogte en volg Wim, Ria, Sophie,

28 Maart 2016 | Egypte, Suez

Woensdagavond om 11.00 uur uit Aqabah vertrokken naar het Suez kanaal . Het was een onrustige avond vanwege de sleepboten en de pilot boten , maar we hebben toch een paar uur kunnen pitten , ik slaap al twee nachten binnen , want Sophie is verbannen naar de andere kant van het schip zodat we rustig kunnen slapen ( dachten we ) maar Wim vond het te stil , dus ging zelf maar hoesten . We zijn nu allemaal aan de beurt geweest .het is nu Vrijdag en varen in het Suez kanaal , Sophie en ik hadden een meningsverschil ,ik zei dat een brug ook handig zou zijn , maar Sophie zei , nee dat kan niet want de
schepen zijn veel te hoog , en wat denk je ? We varen nu onder een hele hoge brug door .ik heb nog nooit zoveel zandbakken bij elkaar gezien , maar ook schitterende oases die een Resort moet worden , duizenden appartementen in aanbouw , als dat gereed is zal het daar best vertoeven zijn .
We zijn nog een paar dagen op zee , dan gaan we naar Napels , Sophie heeft haar huiswerk alweer gedaan , en wij laten dat rustig over ons heen komen .
Zo dit is het weer voor vandaag , als er nieuws is laten we het jullie weten .

Groetjes van hier !

• 29 Maart 2016 - 11:45

Cn Weijers:

hoi ria en familie
    zo te lezen hebben jullie heel wat gezien
    heb je dat allemaal wel op kunnen slaan?
    jullie varen nu zo`n beetje richting huis
    wij gaan 7 april weg even lekker naar de zon
    en dan zien we elkaar weer om al je
    reisverhalen te horen ria nog een fijne tijd
    gr ineke