Nog even een wat ouder reisverslag van - Reisverslag uit Singapore, Singapore van Wim, Ria, Sophie, Heijnis, de Boer, Essenberg - WaarBenJij.nu Nog even een wat ouder reisverslag van - Reisverslag uit Singapore, Singapore van Wim, Ria, Sophie, Heijnis, de Boer, Essenberg - WaarBenJij.nu

Nog even een wat ouder reisverslag van

Door: Wim

Blijf op de hoogte en volg Wim, Ria, Sophie,

03 Maart 2016 | Singapore, Singapore

3 maart .

Na 2 dagen op zee komen we weer in de buurt van Singapore,waar een deel van de gasten van boord gaan en terug vliegen naar Europa.
We waren onder de indruk van de uitgestrektheid van de Indonesiëse archipel,waar we als laatste Surabaya aan hebben gedaan, ook daar valt het giga op de verschillen tussen rijk en arm en weer brommers tot in de 10 e macht, volgens mij kan het niet missen dat er per dag ettelijke doden vallen in het verkeer, want het rijdt als idioten kris kras door elkaar, ik zou er in ieder geval niet dood gevonden willen worden.
Een minpuntje op dit moment is dat Sophietje behoorlijk ziek is en zelfs bij de dokter is geweest waar ze een paar honderd dollar lichter is gemaakt en een zak medicijnen heeft meegekregen waaronder Prednison, m'n zus licht ook half voor Pampus in bed, maar is aan de beterende hand hoop ik, ik zelf heb een doos aspirine leeg gegeten en begin weer op krachten te komen, al met al leven we even een paar dagen niet als God in Frankrijk maar meer als krikkemikkige semi bejaarden op de Henri Dunant ergens op de Java zee.
O, ja !!!!!! Zorgen jullie ervoor dat het weer in Holland een beetje dragelijk wordt voor ons als tropengangers wanneer we terugkomen.
Alvast bedankt.      Groetjes Wim.

• 07 Maart 2016 - 17:32

Ruud :

wel Wim, we kunnen een hoop voor je doen, maar voor beter weer heb ik ooit geleerd te bidden.
    en of dat nou nog helpt betwijfel ik sterk.
    voornaamst reden van deze mail: groet en sterkte met de vervelende gezondheids toestanden, vooral Sophie.
    Ruud.

• 07 Maart 2016 - 19:52

Sylvia:

hoi pap,wat een gedoe he,met de gezondheid,wel heftig als je al pretnison moet slikken.
    gaat het wel wat beter met jullie?
    nou ziek wel goed uit,en beterschap hoor,,liefs van onsxxxxx