Kuala Lumpur - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Wim, Ria, Sophie, Heijnis, de Boer, Essenberg - WaarBenJij.nu Kuala Lumpur - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Wim, Ria, Sophie, Heijnis, de Boer, Essenberg - WaarBenJij.nu

Kuala Lumpur

Door: Sophie

Blijf op de hoogte en volg Wim, Ria, Sophie,

05 Maart 2016 | Maleisië, Kuala Lumpur

Sorry voor de rommelige verslagen. Het internet was echt heel slecht. Het verslag van Ria over Komodo is zelfs verloren gegaan.
Gisteren in Singapore op een fun eiland geweest ( lijkt een beetje op Disney) en vandaag op excursie in Kuala Lumpur. Echt een verademing na Indonesië. Geen vuil, geen scooters, geen luchtverontreiniging. Schoon , netjes, mooie nieuwbouw, prachtige hoge flats en natuurlijk de "Twin Towers" ofwel de Petronas Torens.
Wel even afzien met de temperatuur. Het is vandaag 31 graden en vochtig klam. We drinken water als kamelen en zweten het er net zo hard weer uit.
Op de boot hebben we een nieuwe hut gekregen. We zaten net onder het zwembad dek. En ja hoor iedere morgen om 6.00 begonnen ze met het schuiven van de stoelen. Tot 's avonds laat. En als er weer een tropische regenbui kwam,maakte iedere gast bij het zwembad dat hij op tijd naar binnen was. In onze hut leek het wel of er dan een kudde olifanten voorbijkwam.
Je ziet aan exotische dieren op deze reis geen gebrek.
Groetjes Sophie
Ps Foto's volgen

• 05 Maart 2016 - 21:02

Jenny:

hallo vakantiegangers ...zo te lezen vermaken jullie je best he .. alleen dat ziek/ verkouden zijn is minder ...mooi dat jullie een andere hut hebben , die zeker wel rustiger zal zijn ...
    jammer dat Ria haar verslag niet door gekomen is .. maar is wel hartstikke leuk zo wat van jullie te horen ..heel veel plezier en lekker genieten ....knuffffff

• 06 Maart 2016 - 10:06

Bernadette:

Ondanks het slechte internet is het toch leuk om af en toe jullie reisverslagen te lezen.
    Jammer,heb je een andere hut denk je blij te zijn, zit je onder het zwembaddek.
    Jullie beleven ook iedere keer weer wat.
    Nog een hele goede fijne en onbezorgde reis (zonder verkoudheden ect)
    lieve groetjes Fam. Van Ingen.