Heet - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Wim, Ria, Sophie, Heijnis, de Boer, Essenberg - WaarBenJij.nu Heet - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Wim, Ria, Sophie, Heijnis, de Boer, Essenberg - WaarBenJij.nu

Heet

Door: Ria

Blijf op de hoogte en volg Wim, Ria, Sophie,

05 Maart 2016 | Maleisië, Kuala Lumpur

Hallotje ,

We zitten weer op een bloedheet Maleisie , dacht ik dat mijn vorige stukje wel wat. Reacties zou opleveren , is mijn hele verhaal verdwenen . Maar goed we gaan verder
We zijn vandaag met een excursie naar Kualaloempoer geweest , met een bus , het is een prachtige stad en heel schoon , nou onze huis fotografe heeft weer haar best
gedaan en tig prachtige foto,s genomen . We gaan nu 4 dagen varen naar Sri Lanka
dus ook 4 dagen geen internet .
We zijn alle drie goed verkouden geworden van de airco , zo erg dat Sophie en ik naar
de dokter zijn geweest , ik moest eerst weer in carantaine omdat ik 99.9 koorts had
maar ik zei dat we op excursie gingen en toen mocht ik mee als de koorts zou zakken ,en dat deed het gelukkig . Maar ik voel me nog steeds niet lekker , hoest me gek en dat doet zeer , het enige voordeel is dat ik ook amper gegeten heb dus er moet ook weer
wat kilo ,s af zijn . We zitten in de terminal en ik glij zowat uit mijn kleren , dus ik brei er een eind aan , de groeten en tot over een paar dagen .

Groeten Ria

  • 05 Maart 2016 - 17:54

    Sylvia:

    wat een avonturen weer,niet de bedoeling dat jullie ziek zijn hoor.
    maar jullie hebben wel weer mooie schone dingen gezien he,
    jullie kunnen weer lekker eten nu er weer wat kilo,s af zijn,,ijsjes voor de keel...
    wat een service dat jullie een andere hut hebben gekregen,gelukkig maar,gisteren was het hier wit van de sneeuw,wat een verschil he,
    nou lievies,,leuk woord he,,,beterschap, en relax,,hebben ze daar geen leuke prive-zuster voor jou pap?
    en voor sophie en ria een knappe broeder??
    ik lees weer verder tot gauwxxxxliefs

  • 08 Maart 2016 - 12:14

    Gaby:

    En maar klagen jullie hadden ook 2 weken in een huisje kunnen zitten op de Veluwe : ) De foto's geven echt een prachtig beeld en ik zit tegen de hoogovens aan te staren, een wereld van verschil.

    Heel veel plezier nog.

    Groet,

    Geeb

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Maleisië, Kuala Lumpur

Wim, Ria, Sophie,

Broer, Zus, Schoonzus.

Actief sinds 28 April 2014
Verslag gelezen: 135
Totaal aantal bezoekers 10527

Voorgaande reizen:

15 Februari 2016 - 07 April 2016

Grande Voyage

30 Augustus 2014 - 13 September 2014

Luxe zeecruise !!

Landen bezocht: