Hallo Holland - Reisverslag uit Singapore, Singapore van Wim, Ria, Sophie, Heijnis, de Boer, Essenberg - WaarBenJij.nu Hallo Holland - Reisverslag uit Singapore, Singapore van Wim, Ria, Sophie, Heijnis, de Boer, Essenberg - WaarBenJij.nu

Hallo Holland

Door: Wim

Blijf op de hoogte en volg Wim, Ria, Sophie,

19 Februari 2016 | Singapore, Singapore

Het is inmiddels vrijdag 19 januari en beleven onze eerste dag op zee en varen van Singapore waar we twee dagen hebben gelegen naar Djakarta, om jullie effe stik jaloers te maken vermeld ik dat het een graadje of 30 is met een kalm zeetje.
Singapore was zeer indrukwekkend, daar geldt echt letterlijk en figuurlijk dat de sky de limit is, we lagen met de boot middenin de stad bij een giga shopping centrum met maar liefst 450 belachelijk mooie winkels- honderden stands en evenzovele eet en drinktenten, al met al het toppunt van decadentie.
Uiteraard wilden de dames Ria en Sophie daar rond kijken, nou dat heb ik geweten!!!!
We waren nog geen 10 meter binnen of ik zag bij beide dames speeksel in hun mondhoeken verschijnen en begonnen bij de eerste de beste kraam met honderden beha's te hyper ventileren, ik dacht, dit is niks voor mij, dus stelde ik voor om na anderhalf uur elkaar weer te zien bij de ingang.
Afijn, om een lang verhaal kort te houden, ik verdwaalde hopeloos, want ik kon nooit meer de ingang vinden waar ik met de dames had afgesproken,want er waren wel 10 ingangen,
dus de enige optie was rondlopen en kijken of ik de vrouwen kon vinden, nou kijk, nu moet ik even m'n gal spuwen,want meer dan een uur hebben de dames stiekem achter mij aangelopen en de vochtigheid die eerst in hun mondhoeken zat ,was van het lachen om mij in hun slipje terecht gekomen.
Leuk hè met 2 vrouwen op cruise.           Met groet Wim.

  • 20 Februari 2016 - 12:01

    Louck Konst:

    Lieve Ria Sophie en Wim,

    Genoten van jullie eerste verslag,ik ben stik jaloers,hiet is het koud en jullie genieten van de reis

    van jullie leven,geniet er van.

    Hoor graag verder van jullie,

    kus louck

  • 20 Februari 2016 - 13:33

    Sylvia:

    arme pap
    ga je gezellig weg met de vrouwen,dan sluipen ze je achterna, lekker gegeten op de boot?
    hier heeft het gevroren, 30 graden tjonge ben niet jaloers hoor.....
    nou geniet lekker he allemaal liefs van sylvia

  • 20 Februari 2016 - 18:54

    Aato:

    Nu de vraag hebben de dames wel wat gekocht? Wij Hollanders zijn van kijken kijken en niet kopen!

  • 20 Februari 2016 - 20:03

    Bernadette:

    Ben inderdaad ook wel nieuwsgierig wat de dames gekocht hebben.
    Ach arme Wim. Gelukkig eind goed al goed.
    Ik zou zeggen lekker genieten met twee dames op stap!

  • 21 Februari 2016 - 11:23

    Cnweyers:

    wat leuk om op deze manier iets van jullie te horen
    heb ik morgen wat te vertellen
    het weer hier is niet zo gezellig
    hebben vanmiddag een feestje op de tuin
    het complex bestaat zoveel jaar
    dus komt mooi uit


    nog veel plezier en groetjes

  • 22 Februari 2016 - 20:40

    Esther:

    Ik zou meteen rechtsomkeer maken Wim! Zijn ze nou helemaal!!!!!! Xxx Esther

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Singapore, Singapore

Wim, Ria, Sophie,

Broer, Zus, Schoonzus.

Actief sinds 28 April 2014
Verslag gelezen: 184
Totaal aantal bezoekers 10547

Voorgaande reizen:

15 Februari 2016 - 07 April 2016

Grande Voyage

30 Augustus 2014 - 13 September 2014

Luxe zeecruise !!

Landen bezocht: