30 augustus - Reisverslag uit Venetië, Italië van Wim, Ria, Sophie, Heijnis, de Boer, Essenberg - WaarBenJij.nu 30 augustus - Reisverslag uit Venetië, Italië van Wim, Ria, Sophie, Heijnis, de Boer, Essenberg - WaarBenJij.nu

30 augustus

Door: Zr.Theresa

Blijf op de hoogte en volg Wim, Ria, Sophie,

03 September 2014 | Italië, Venetië

30 augustus :

De reis verliep voorspoedig , tot we bij de boot kwamen .ik stapte als eerste uitde taxi enliep naar de boot die het dichtste bij lag , daar stond op GLASBOOT , dat vond ik wel raar , maar ja wist ik veel . Ik hoorde luid geschreeuw achter mij , maar liep gewoon door , tot Nees me vast greep en zei : Dit is niet de goede boot want die ligt daar ! Nou ik schrok me rot , wat een. knoert . Ik zei maar daar krijg je me niet op , als ie omslaat krijg ik het hele zooitje over me heen . Ik zette me schrap , maar toen begonnen ze met z,n drieën aan me te trekken en te duwen , om hulp roepen hielp ook niet , want niemand stak een poot uit , in plaats me te helpen stopten ze me in een dwangbuis en duwden me naar binnen . Pas nadat de boot ver genoeg uit de kust was hebben ze me losgemaakt . Zo zie je maar weer , van je familie moet je het hebben . Zr . Theresia

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Wim, Ria, Sophie,

Broer, Zus, Schoonzus.

Actief sinds 28 April 2014
Verslag gelezen: 109
Totaal aantal bezoekers 10524

Voorgaande reizen:

15 Februari 2016 - 07 April 2016

Grande Voyage

30 Augustus 2014 - 13 September 2014

Luxe zeecruise !!

Landen bezocht: