Kusadasi - Reisverslag uit Kusadasi, Turkije van Wim, Ria, Sophie, Heijnis, de Boer, Essenberg - WaarBenJij.nu Kusadasi - Reisverslag uit Kusadasi, Turkije van Wim, Ria, Sophie, Heijnis, de Boer, Essenberg - WaarBenJij.nu

Kusadasi

Door: Zr . Theresia

Blijf op de hoogte en volg Wim, Ria, Sophie,

03 September 2014 | Turkije, Kusadasi

Vandaag met Akelafietje op pad geweest , de heren hadden geen zin om mee te gaan om stenen te bekijken . Wij werden met een taxibusje opgehaald om naar de opgravingen van Efeze te gaan . Het schip lag in Kusadasi , dus het was een klein half uur rijden . Nou het is groot en indrukwekkend , maar heb voorlopig genoeg stenen gezien .wij waren om 13.00 uur weer terug , mijn tong leek wel een lap leer ondanks dat ik water bij me had , dus eerst luchen en daarna weer naar de bazaar
Heb geen voeten meer , maar het was een fijne dag tot nu toe . Ik heb geen internet hier want dat kost 29 $ per uur maar als vaste klant krijg je een uur per week gratis dus alles gaat naar Akelafietje en zij zorgt dat het bij jullie komt .ik ga effe plat want ik ben bekaf . Zr . Theresa

  • 03 September 2014 - 12:50

    Jenny:

    hallo meis .. zo te horen hebben jullie het heel lekker ...niet te lang op bed gaan liggen ..dat doe je thuis maar weer .. geniet van elke minuut ,, en het luxe leventje, want het is zo om en dan is het weer uit met de pret .. wel heel leuk zo met de verslagen ... op naar de volgende .. gr ..jenny.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Wim, Ria, Sophie,

Broer, Zus, Schoonzus.

Actief sinds 28 April 2014
Verslag gelezen: 106
Totaal aantal bezoekers 10547

Voorgaande reizen:

15 Februari 2016 - 07 April 2016

Grande Voyage

30 Augustus 2014 - 13 September 2014

Luxe zeecruise !!

Landen bezocht: