Katakolon - Reisverslag uit Katákolon, Griekenland van Wim, Ria, Sophie, Heijnis, de Boer, Essenberg - WaarBenJij.nu Katakolon - Reisverslag uit Katákolon, Griekenland van Wim, Ria, Sophie, Heijnis, de Boer, Essenberg - WaarBenJij.nu

Katakolon

Door: Zr. Theresa

Blijf op de hoogte en volg Wim, Ria, Sophie,

05 September 2014 | Griekenland, Katákolon

Vrijdag 5September

Vandaag regen en grauw weer , we varen de hele dag door om morgen ochtend in Venetië te zijn . Dan was het gister beter . We lagen KataKolon Olympia .
Akelafietje ging in haar uppie op excursie naar Olympia , maar de Olympische fakkel was allang gedoofd , ze was net te laat ! Wij ( nees,kiloknaller,theresa ) zijn de wal opgegaan om winkeltjes te kijken . Ik heb nog nooit zo,n schoon stadje gezien en de mensen waren ook niet zo drammerig . We hebben heerlijk op een terras aan het water gezeten . Daar hadden ze vrij WiFi . Eindelijk kon ik onze stukjes en de reactie,s lezen , maar dat viel vies tegen . KOMAAN LUI ! Ik weet dat het onzin is , maar we doen ons best .wij vermaken ons prima dus we blijven nog een week .
Deze vakantie bevalt ons zo goed , dat als we thuis komen kopen we meteen een rubber bootje ! Groetjes van ons allen .

Zr . Theresa

• 05 September 2014 - 14:52

Jenny..:

hallo vakantiegangers....weer bedankt voor je leuke mail ...ik ben blij met jullie verslag steeds..jammer dat jullie nu iets minder weer hebben ... maar de temperatuur zal toch wel lekker zijn ... net zo als hier nu is het ook lekker ...
    als het bootje er in nederland is , mag ik dan ook een keertje mee..lijkt me erg gezellig ..zal geen kip meenemen ..of misschien gebr. kipkluifjes ...ik hoor het wel ..veel plezier ....tot de volg . ronde ..
    gr jenny .

• 05 September 2014 - 15:36

Berna:

Bedankt voor jullie reisverslag met mooie foto's.
    Ik lees ze elke keer weer met veel plezier.
    Jammer dat Akelafietje er alleen op uit ging. Zo'n leuke vrouw laten jullie toch niet alleen???
    Jammer van het weer. Hier is het de hele week erg mooi weer geweest voor Nederlandse begrippen.
    Ja wat gaat de tijd snel alweer bijna een week erop. En wat hebben jullie leuke dingen gedaan.
    Veel plezier op de tweede helft van jullie cruise.
    Met veel leuke, hilarische en fijne momenten.

Groetjes Berna en de rest.

• 05 September 2014 - 18:05

Sylvia:

hallootje,
    jammer dat het niet zo,n mooi weer is,maar wel een mooie reis he
    met 1 rubberbootje heb je nog gee cruise-bootje hoor,
    moet je er wel 10 opelkaar leggen
    en dan veeeeel fantasie gebruiken!!!!!!!
    sophietje is toch wel veilig terug he

xxxxxvan sylvia en de mannen