Kotor - Reisverslag uit Kotor, Montenegro van Wim, Ria, Sophie, Heijnis, de Boer, Essenberg - WaarBenJij.nu Kotor - Reisverslag uit Kotor, Montenegro van Wim, Ria, Sophie, Heijnis, de Boer, Essenberg - WaarBenJij.nu

Kotor

Door: Zr. Theresa

Blijf op de hoogte en volg Wim, Ria, Sophie,

07 September 2014 | Montenegro, Kotor

Nou het was weer raak vandaag , we zijn in Monte Negro aangekomen en moesten een eind van de kust voor anker gaan . We kregen allemaal een nr . Om in de reddings boot te gaan . Wij waren de eerste boot , daar kon zo,n 100 man in .
We waren koud aan het varen toen iemand riep HE ! een kurk en trekt dat ding uit de bodem . Het water spuit er in , iedereen begint te schreeuwen , toen begint een Italiaan van wel 150 kilo zijn broek uitte trekken en gaat op dat gat zitten .
Gelukkig hebben we de wal gehaald . De moraal ! Trek nooit ergens een kurk uit , behalve uit een wijn fles . We hebben een leuke dag gehad , het is prachtig als je aan komt varen , reusachtige bergen met wat huizen er tegen geplakt . Nu zijn we onderweg naar Corfu daar komen we morgenochtend omstreeks 10.00 uur aan .we moeten wel steeds een uur voor en achteruit , maar dat helpen ze je wel herinneren .Groetjes Zr. Theresa