Italië - Reisverslag uit Civitavecchia, Italië van Wim, Ria, Sophie, Heijnis, de Boer, Essenberg - WaarBenJij.nu Italië - Reisverslag uit Civitavecchia, Italië van Wim, Ria, Sophie, Heijnis, de Boer, Essenberg - WaarBenJij.nu

Italië

Door: Sophie

Blijf op de hoogte en volg Wim, Ria, Sophie,

29 Maart 2016 | Italië, Civitavecchia

Update

29 maart Civitavecchia
Snel even een update
Na 4 lange dagen op zee eindelijk gisteren weer land in zicht. Napels.
Het weer was wat kil dus even geshopt in Napoli. Het was tweede Paasdag en alle bewoners van Napels waren op straat. Lekker druk. Nog even wat artikelen gescoord en terug naar de boot.

Vandaag 13 graden in Civitavecchia.
We zouden naar het strand. Maar net scheen de zon nog. Nu is het bewolkt en fris. Dus even op een terras met free wifi alles bijwerken. Straks weer lunch buffet op de boot.

• 29 Maart 2016 - 12:28

Louck:

Lieve Ria.Op weg richting huiswat zal je mooie verhalen kunnen vertellen van alles wat jullie hebben mee gemaaktHeb aan je gedacht,en aan Arie.
    geniet en lieve groeten van Louck

• 29 Maart 2016 - 21:53

Novi:

Wat klinkt het lekker!! Het weer is bij jullie denk ik beter als hier... gister is er code geel afgegeven maar zoals gewoonlijk viel het gelukkig weer reuze mee en zijn er geen doden gevallen door het weer. Ik mis jullie wel hoor :) tot snel weer!!
    Dikke kus Novi

• 31 Maart 2016 - 12:19

Bernadette:

Hoi hoi,

Ja je merken het al hoe dichter bij Nederland hoe kouder het wordt.
    Wat gaat het snel alweer in Italië. Klinkt al dichtbij huis.
    Genieten jullie nog maar even.
    Ben benieuwd wie er op het balkon zal slapen?

Groetjes Fam. Van Ingen

• 01 April 2016 - 13:02

Sylviay:

hallootje,zie ginds komt de creuse boot uit italie weer aan,pap en zijn knechten........
    ik zie ze al staan........ha ha
    ik heb jullie wel gemist hoor,,
    maar maak er nog een lekkere tijd van, geniet van alle keus van eten en toetjes,
    want sophietje daar kan jij niet tegenop koken h

knuf van ons drietjesxxxxxxxxxx