India - Reisverslag uit Bombay, India van Wim, Ria, Sophie, Heijnis, de Boer, Essenberg - WaarBenJij.nu India - Reisverslag uit Bombay, India van Wim, Ria, Sophie, Heijnis, de Boer, Essenberg - WaarBenJij.nu

India

Door: Ria

Blijf op de hoogte en volg Wim, Ria, Sophie,

14 Maart 2016 | India, Bombay

Na drie dagen varen , vanmorgen om half vijf afgemeerd in India . We moesten vroeg op
want we moesten om 07.45 paspoort controle doen , nou dat liep natuurlijk weer uit , we stonden ons te bezinnen wat we zouden gaan doen , we gingen eerst naar de chuttlebus die ons van de kade haalde , want je mocht niet rond lopen . We werden 200 meter verder weer uitgeladen , en ja hoor daar waren ze weer de taxi ,s binnen no time waren we omringd bij tig chauffeurs en bedelaars . We zijn meteen met de volgende bus terug naar de boot gegaan . Hier hebben we dus $ 200.00 voor een visum voor betaald .
Wat we morgen gaan doen zien we wel . Sophie en ik zijn nog steeds niet van de hoest af ,we beginnen gewoon opnieuw .
Ik heb de laatste drie nachten op ons balkon geslapen , zodat niemand last had van mijn
hoesten . Ik zal je vertellen , dit is een verademing . Jullie weten dat het internet hier waardeloos is , Sophie was 10 min . bezig een berichtje weg te sturen , daarom lieve vrienden is het zo jammer dat er maar met mondjesmaat gereageerd word , op een paar vaste na . Waar blijft mijn Fam ? En mijn kleinkinderen ? Wij kijken uit naar jullie reactie,s
Ik laat het hier weer bij , want we hebben niet veel mee gemaakt . Allemaal dikke TUUT
Groeten Ria

  • 14 Maart 2016 - 10:23

    Esther:

    Wat balen dat jullie nog steeds niet vd hoest af zijn!! Volgens mij stuur ik wel altijd een berichtje, en ik ben jouw familie :( Boodschap doorgegeven aan de rest!
    Gaan jullie nou helemaal niet India bezichtigen? Dat zou toch echt balen zijn. Ik kijk weer uit naar jullie volgende berichtje.

  • 14 Maart 2016 - 10:23

    Amy:

    Hoi oma, Sophie en Wim,
    Ik lees wel alles hoor!! Hebben ze geen strepsils daar in India? Snel helemaal beter worden hoor! Hier schijnt vandaag ook het zonnetje maar vast niet zo lekker als bij jullie

    Xxx Amy

  • 14 Maart 2016 - 10:24

    Amy:

    In India eten ze toch ratten???

  • 14 Maart 2016 - 11:01

    Geeb:

    Sorry mam,
    Het internet in Beverwijk is dramatisch, ik ben blij dat ik jullie berichten kan volgen.
    Als je zo blijft hoesten/blaffen weet ik straks nog wel een goede kennel voor je, hebben de buren in ieder geval geen last van je.
    Geniet van alle luxe en het prachtige weer tot snel.
    Geeb xxx

  • 14 Maart 2016 - 11:40

    Frans & Ria:

    Hallo lieverds, natuurlijk lezen we al jullie belevenissen en zijn blij voor jullie op de momenten van plezier en geluk en hebben droefenis op de momenten als het tegenzit (hoesten, blaffen, dure visa's, stront in de straten etc.etc.). We wensen jullie een aangename voortzetting.
    We drinken een glas van onze wijn op jullie gezondheid.
    Liefs,
    Frans & Ria

  • 14 Maart 2016 - 12:41

    Bernadette:

    Wat jammer dat jullie niet veel van India hebben kunnen zien. En dan inderdaad zo veel gedoe hebben gehad voor het krijgen van een visum.
    Kunnen jullie dan niet een georganiseerde excursie boeken op de boot zodat je toch nog wat van India kan zien? Ik weet niet of dat kan hoor.
    Sophie, Pa en Ma lezen met veel plezier jullie berichten. Dit moest ik aan je doorgeven. Zij geven geen. Reactie terug.
    Hopelijk gaat de hoest gauw over.
    Veel vakantieplezier en tot jullie volgend bericht.
    Lfs Berna

  • 14 Maart 2016 - 13:18

    S:

    lieve alledrie,

    wij hopen dat jullie niet ziek blijven he, neem een supersterke grog met veel alcohol en citroen!!!
    tante ria ,jij kan mooi sterren gaan tellen als je niet kan slapen,,en niet te veel woelen anders val je in het water ha ha
    pap, zorg e dat je niet word aangestoken,mondkapje op,verder wel genieten blijven van alles,
    groetjes
    liefs
    sylvia en de mannenxxxxxxx

  • 14 Maart 2016 - 14:23

    Jenny :

    hallo vakantiegangers.....jeetje wat is dat voor een hoest , dat ie zo lang moet duren ....of zoeken jullie aandacht??? jammer dat jullie niet een taxi genomen hebben om wat te zien ..maar wie weet morgen ...verder vermaken jullie je wel toch ....en bij alles wat HAPPY is moeten jullie in de buurt zijn ..knuffff..jenny.

  • 14 Maart 2016 - 15:34

    Cnweyers:

    wat jammer dat jullie die hoest maar niet kwijt raken
    zijn jullie de enige aan boord? leuk hoor al die hoestende mensen
    hopelijk genieten jullie wel maar dat zal haast wel met al die leuke dingen aan
    boord wij zijn gisteren naar Madurodam geweest met de familie
    ook leuk en hadden zonnig weer nou vanmorgen getennist met z`nvieren
    alice is op wintersport nog 1x binnen dan gaan we 4 april weer naar buiten
    snel gegaan ria de h.g aan wim en sofia

    GR INEKE

  • 18 Maart 2016 - 17:41

    Louck Konst:

    Lieve Ria,sophie, enWim.

    Fijn weer iets van jullie te horen,ik kan mij voorstellen als veel van jullie mede reizigers zo hoesten,dat het moeilijk slapen is ,maar ik denk dat jullie heel veel mooie dingen zien,en ook minder mooie.
    Jullie zitten in een hele andere wereld,waar ik me soms geen voorstelling van kan maken.

    Ik begrijp wel dat jullie genieten van de fijne dingen die jullie tegen komen op de reis.

    Blijf samen genieten kus Louck

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: India, Bombay

Wim, Ria, Sophie,

Broer, Zus, Schoonzus.

Actief sinds 28 April 2014
Verslag gelezen: 186
Totaal aantal bezoekers 10518

Voorgaande reizen:

15 Februari 2016 - 07 April 2016

Grande Voyage

30 Augustus 2014 - 13 September 2014

Luxe zeecruise !!

Landen bezocht: