Vakantie !! - Reisverslag uit Heemskerk, Nederland van Wim, Ria, Sophie, Heijnis, de Boer, Essenberg - WaarBenJij.nu Vakantie !! - Reisverslag uit Heemskerk, Nederland van Wim, Ria, Sophie, Heijnis, de Boer, Essenberg - WaarBenJij.nu

Vakantie !!

Door: Ria

Blijf op de hoogte en volg Wim, Ria, Sophie,

15 Februari 2016 | Nederland, Heemskerk

Maandag 15-02-2016

Het is zover !! Heb na alle verwachting goed geslapen en ben om 08.00 uur opgestaan . Eerst maar gedoucht , zodat de wasmachine voor de laatste keer kan draaien . Heb de koelkast schoongemaakt het is tijd voor een bakkie leut . Moet mijn nagels nog doen en het laatste beetje inpakken , en dan maar wachten tot Gaby mij komt ophalen . We worden door bijna de hele Fam . Uitgezwaaid , want ze willen zeker weten dat echt weg zijn .Zou Wim zijn koffer al gepakt hebben ? Gisteravond nog niet die maakt zich niet druk . Wel IK ben er klaar voor , het FEEST kan beginnen . Spreek al een beetje India,s

Tjap Tjoy !
PS iedereen bedankt voor de berichtjes en tel .tjes !!

Tot horens allemaal ! Groetjes Ria

• 15 Februari 2016 - 20:21

Sylvia:

nou dag hoor,, hele goeie vlucht allemaal,
    weltrust voor vannacht
    oogjes dicht snaveltjes toe

kus sylvia

• 15 Februari 2016 - 23:32

Jenny..:

lieve mensen , hele goede vlucht.... slaap lekker ... goed begin van een fijne vakantie....knuffff

• 15 Februari 2016 - 23:45

Gaby En Esther:

Fijn dat jullie vellig op Schiphol zijn aangekomen

• 16 Februari 2016 - 16:36

Bernadette:

Heel goed begin van een hele fijne vakantie.
    Grtjs van ons allemaal. Fam. Van Ingen