Athene - Reisverslag uit Athene, Griekenland van Wim, Ria, Sophie, Heijnis, de Boer, Essenberg - WaarBenJij.nu Athene - Reisverslag uit Athene, Griekenland van Wim, Ria, Sophie, Heijnis, de Boer, Essenberg - WaarBenJij.nu

Athene

Door: Akelafietje

Blijf op de hoogte en volg Wim, Ria, Sophie,

09 September 2014 | Griekenland, Athene

Gisteren stond Athene op het programma. Toen we van het schip afkwamen moesten we ons eerst een weg banen door de taxi ‘s. De chauffeurs klampten ons aan maar wij zijn ontkomen en naar de bushalte gelopen. Daarna met de metro de stad in . Het was broeiend warm, dus eerst maar een biertje met zicht op Akropolis. Al wandelend langs de agora ( oude marktplein) en tempels, naar de Bibliotheek van Arie ofwel (H)adrianus! Ja onze Kilo-knaller was in zijn nopjes.
Het winkelen in de oude straatjes, aan de voet van de Akropolis viel letterlijk en figuurlijk in het water. We konden nog net schuilen op een terras (met een kopje koffie), voor een tropische regenbui. De winkeltijd was aanzienlijk ingekort. Zou (H)adrianus nog steeds invloed hebben op de (weer)-goden?
Door Nees , Zr. Theresa en de Kiloknaller is Akelafietje weer in ere hersteld. De barstjes zijn gerepareerd. Ze noemen mij nu Akela-Zoeffietje. Blijkbaar liep ik iets te snel door Athene.

• 10 September 2014 - 16:15

Jenny:

ohhh athene... is vast erg mooi ... is er veel van de historie terug te vinden .??
    en dat glunderende koppie van onze ARIE ( kiloknaller) past daar toch wel goed bij ...
    zoef... doe wel rustig met mijn boul, maatje he ... maar geniet lekker ... gr jenny