Corfu - Reisverslag uit Kérkyra, Griekenland van Wim, Ria, Sophie, Heijnis, de Boer, Essenberg - WaarBenJij.nu Corfu - Reisverslag uit Kérkyra, Griekenland van Wim, Ria, Sophie, Heijnis, de Boer, Essenberg - WaarBenJij.nu

Corfu

Door: Zr. Theresa

Blijf op de hoogte en volg Wim, Ria, Sophie,

08 September 2014 | Griekenland, Kérkyra

Hallo allemaal ,

Vanmorgen fris en fruitig opgestaan , na de frechup naar de ontbijt afd . Ik ben al een beetje normaler gaan eten , want het ziet er zo lekker uit en eten dat je thuis niet hebt . Helaas was dat iets te laat , ik had het net op en moest naar kamer 100 , alleen heb ik die niet gehaald , kan je niet vertellen hoe ik me voelde , dorst niet meer in de lift dus ben alle trappen afgerend van et 9 naar et 2 toen het kamer meisje vragen om open te maken . Ben met kleren en al onder de douche gegaan .
Weer fris maar niet fruitig de anderen zoeken want die wisten niet waar ik bleef .
Akelafietje ging met mij mee naar de dokter , zij verstaat ze beter dan ik , nou ik ben nog nooit ergens eerste mee geweest maar vandaag BINGO , ik ben de eerste met een virus dus ik mag 24 uur op mijn kamer blijven met een bord droge rijst , droge toast en als klapstuk een banaan ! Kan zijn dat dat lekkere ijsje in Venetië me de das heeft omgedaan . Nou Akelafietje geen barstje meer te zien hoor , weer helemaal gaaf !! Gr . Zr . Theresa

  • 08 September 2014 - 16:35

    Arie. H:

    Ria ga nu niet zeggen dat je een virus hebt op gelopen van een ijsje!
    Jullie zijn allemaal ijs liefhebbers! Voortaan gewoon wat poeiers en pillen mee,zeker op vakantie ,het is niet de eerste keer ha ha.

  • 08 September 2014 - 20:07

    Bernadette:

    Heel vervelend zo'n "broekhoest". Dat zeggen wij namelijk altijd.
    Gelukkig had je Akelafietje bij je en zij doet haar naam dan ook eer aan door met je mee te gaan.
    Veel plezier nog de rest van de vakantie.... En geen ijsje meer?

  • 08 September 2014 - 20:56

    Lisa:

    Ahhh, wat zielig! Op je vakantie geveld door een virus, hoop dat je snel weer opknapt. Doe de andere de groetjes, hoop dat die gespaard blijven.
    Tis wel heel leuk om zo een beetje mee te reizen :)

  • 08 September 2014 - 21:09

    Sylvia:


    jeetje saai is jullie vakantie niet he
    wij zijn toch echte heynissen toch,wat betreft ijsjes eten,
    wij worden er nooit ziek van,willen er vaak meeeer van
    dus klopt er iets niet hoor!!!!
    heb wel wat medelijden met mijn tante hoor
    verder nog wel allemaal een fijne vacantie,want jullie zien mooie dingen allemaal he

    xxx sylvia

  • 08 September 2014 - 23:44

    Jenny:

    wat en verhaal weer ....ben jij de enige die last heeft gehad van het eten / ijsje..??
    nu even rustig aan en dan zijn de vakantie kilo's er zo weer af ...
    maar hoop wel dat jullie deze week nog lekker genieten ...
    xxx jenny .

  • 10 September 2014 - 12:13

    Louck Konst:

    Hopelijk alles goed,wat zullen jullie genieten,wel heel vervelend Ria van de broekhoest,hopelijk is dat over.
    Ik ben gisteren terug gekomen uit Nice,het was fijn.
    Voor jullie nog fijne dagen, kus Louck

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Wim, Ria, Sophie,

Broer, Zus, Schoonzus.

Actief sinds 28 April 2014
Verslag gelezen: 129
Totaal aantal bezoekers 10520

Voorgaande reizen:

15 Februari 2016 - 07 April 2016

Grande Voyage

30 Augustus 2014 - 13 September 2014

Luxe zeecruise !!

Landen bezocht: