Het Begin - Reisverslag uit Vale Formoso, Portugal van Wim, Ria, Sophie, Heijnis, de Boer, Essenberg - WaarBenJij.nu Het Begin - Reisverslag uit Vale Formoso, Portugal van Wim, Ria, Sophie, Heijnis, de Boer, Essenberg - WaarBenJij.nu

Het Begin

Door: Akelafietje

Blijf op de hoogte en volg Wim, Ria, Sophie,

12 Augustus 2014 | Portugal, Vale Formoso

Lieve familie, vrienden en kennissen.

Over een kleine drie weken gaan we een bootreisje maken op de Middellandse Zee.
Jullie krijgen deze e-mail omdat we jullie op de e-mail lijst hebben gezet van ons blog: www.heijnis-en-co.waarbenjij.nu
Ieder keer als we een update doen over onze lotgevallen krijgen jullie een mail met een linkje.
Onze aliassen zijn Wim =Nees
Sophie= Akelafietje
Arie =de Kilo Knaller
Ria =Zuster Theresa

Wij hopen op een gave twee weken. Reacties op de blog zijn van harte welkom.
Groeten en tot 30 augustus in Venetië.

• 12 Augustus 2014 - 21:30

Lisette:

Nou jongens, de voorpret is begonnen......
    Het aftellen kan beginnen!
    Nog even de weergoden gunstig stemmen.

• 13 Augustus 2014 - 20:39

Bernadette:

Nou, Nees, Kilo Knaller, Akelafietje en Zr. Theresa een heel goed begin van jullie reis.
    Maar met zulke goede voorbereidingen van Akelafietje kan er weinig mis gaan!

• 19 Augustus 2014 - 20:32

Paul:

Kan idd niet mislukken met z'n reisleider.
    Wel jammer dat jullie Cruise Port Rotterdam niet aandoen, dan had ik jullie persoonlijk ingehaald aangezien ik daar momenteel aan het werk ben. Maar vooruit, wel te begrijpen gezien ons weer hier.
    Alvast veel voorpret!

• 23 Augustus 2014 - 14:34

Bernie:

veel plezier en zitten jullie toevallig 20-25SEP in Lissabon, dan zijn Vivian en ik bij Pa, mike komt helaas dit keer niet mee naar Europa...................ben benieuwd naar jullie verhalen, laat ze maar komen!

• 27 Augustus 2014 - 19:02

Lisa:

Hello Nees en Akelafietje,

Als het goed is zijn jullie bijna alweer thuis.? Ik zie nu pas jullie berichtje. Hoop dat jullie het naar de zin hebben(gehad). Wij zijn alweer bijna twee weken aan het werk. Goede mooie vakantie gehad in Kroatië. We mailen verder als jullie weer op honk zijn.
    Dikke knuffel, Lisa

• 27 Augustus 2014 - 19:07

Lisa:

Haha, zie nu pas dat jullie nog moeten beginnen. Nou ja, niet verder gekeken dan mijn neus lang is, hi hi!!!
    Nog heel veel plezier dan maar en nogmaals een dikke pakkerd.

• 28 Augustus 2014 - 20:44

Bernadette:

Fijne vakantie!!!!!!!!!!!!

• 31 Augustus 2014 - 09:17

Fijne Reis:

Een hele fijne reis,en veel plezier samen. Louck